MplabX projekty

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Září 23 17:45:32 CEST 2012

Zatím jsem si všiml jen nějakých problémů v simulátoru resp. v
stimulátoru, nefunguje kontrola syntaxe resp. nevím jak přidat výjimky a
o vložených ASM kódech nemluvě, ale jinak je to šlušný ostatně jako AS6,
to je sice taková splácanina s důsledky z toho vyplývajícími, ale taky
šlušně "ergonomický" :-)
Potřeboval bych celý vzorový projekt MplabX C, v něm vytvořený z
vestavěných šablon, je jedno co to bude za projekt, už jsem nedávno
nějaké stránky s projekty X :-) našel, ale poznat co jsou zač šlo až při
downloadu, tak jsem je zapomněl v domnění že najdu lepší a teď nemám nic.
Jinak v tom jde psát postaru, ale....
S pozdravem,
Miloš Dašek