MplabX projekty

j s jarin.hw na gmail.com
Neděle Září 23 15:30:23 CEST 2012

Ja viem, ze Vam neodpoviem na to, co sa pytate a vo vseobecnosti
taketo typy poznamok nemam rad, ale... dajte radsej od MPLABX ruky
prec, aspon na par mesiacov. Je to stale dost polovicaty  a nedorobeny
projekt pre profi pracu. Chce to este cas na vyzretie. Samotne IDE je
OK, ale integracia debuggery (aj so simulatorom) nemaju zdaleka taku
uroven ako to bolo u MPLAB-u 8. Samozrejme, aj dokumentacia je pozadu
- s tym ste sa prave stretol. Nedokazem si predstavit pracu s takym
niecim - preto sa drzim "starej" verzie MPLAB 8.
MPLAB8 pekne funguje aj s novymi kompilatormi.

Samozrejme, pokial velmi nepouzivate simulator alebo debuggery, asi sa
s problemami nestretnete - potom berte moju poznamku iba ako varovanie
pre pripad.

Inak MPLABX projekty su trebars v MAL - Microchip Application Library
- www.microchip.com/mal. Obsahuje to takmer vsetok firmware, co
Microchip ku svojim mikrokontrolerom dodava - USB, TCP/IP,
FAT12/16/32, wireless-nieco, Touch-nieco, grafiku, smartphone
konektivitu. Iste tam najdete zaujimave veci aj pre seba.
MPLABX si okrem toho vie konvertovat aj existujuci MPLAB8 projekt, ak mate.