OT: kam to bolsevik privedl...

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 20 15:32:23 CEST 2012

Tak už se nevyplatí ani nákup v DX...

http://www.dealextreme.com/p/ibm-t40-compatible-4400mah-replacement-battery-for-thinkpad-t40-t40p-r50-r50p-more-27785

výsledná zaplacená cena přes Paypal 890,98, Kč.

K tomu si český bolši naúčtoval pouhých 389,- Kč jako součet desátku
poště (za těch pár kliknutí) a desátku do své bezedné kasy (tzv. DPH).
Zatím nemám v ruce podrobný rozpis.

U celně-poštovního bolšiho to leželo více než týden, přičemž ještě
předtím mi přišlo oznámení, že mám na ukládací poště doporučený dopis,
ve kterém mě vyzývali k dodání plné moci atd. Tedy první fronta na
poště, aniž by se obtěžovali s doručením onoho už tak nesmyslného dopisu.

Onu plnou moc tam totiž mají už více než rok.

Po dotazu, jestli ji ztratili, mi bylo sděleno, že "měli problémy s
technikou"....

Dnes bylo ve schránce další upozornění, že si můžu na poště vyzvednout
onu zásilku (další fronta, aniž by se doručovatelka byť jen pokusila o
doručení).

Na dodací poštu mám 3 různé telefony, ani na jednom to celý den nikdo
nebere.

Pozn.: ukládací a dodací pošta není stejná, to aby to nebylo tak jednoduché.

Resumé:

1) uvedený akupack se dá koupit v tuzemsku od zhruba 969,- Kč včetně
desátku (http://www.g-s-m.cz/detail.php?id=601068253&odd=601020),
očekávaná "kvalita" a záležitosti okolo záruky budou podobné

2) jediným logickým vyústěním příběhu (zdaleka není první) je zásada
škodit bolševikovi (jakéhokoliv druhu a názvu, počínaje tzv. státem)
všude tam, kde to jen trochu půjde. Prostě alespoň částečně vyrovnat účet...

---
Jirka