Vyvoj materialu a jine (bylo: Re: Opleteni koaxialu...)

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Čtvrtek Září 20 15:17:28 CEST 2012

>Zmiňované upadlé tranzistory mělo nejspíš na svědomí agresivní (iontové)

>tavidlo a jeho nedokonalý oplach. V Tesle se údajně u televizí občas

>objevovala podobná závada a zjistilo se, že pracovnice ve výrobě měla

>mezi prací v ruce jabko. Ty zbytky šťávy to dokázaly za delší dobu vyžrat.

Tak nejako som si to vysvetľoval aj ja. Kolegovia tipovali citrón, alebo
pomaranč, lenže ja som mal dojem, že pri vtedajšej úrovni zásobovania v SSSR
bolo pravdepodobné naozaj to jablko, alebo kyslá kapusta (zelí), prípadne
nejaké kyslé ryby. P.B.