Spojovaci vodic s teflonovou izolaci (bylo: Re: Samopájitelný drát)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 20 11:45:08 CEST 2012

Já mám téměř totéž, nejspíš z tuzemské produkce (a už hodně staré). Jde
ale o postříbřené Cu lanko s modrou teflonovou izolací, ne drát.

Pracuju s ním tak, že na začátku odizoluju delší kus, pak kleštěmi na
izolaci tu izolaci dělím na požadované úseky, posouvám po jádru a
stříhím tak, aby zůstaly potřebně dlouhé odizolované konce.

Mám dojem, že se to v konferenci už před časem probíralo a že jsem
dokonce uváděl odkaz na konkrétní výrobek Kabla (teď se mi nechce to
hledat).

---
Jirka