Re: Samopájitelný drát

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Září 20 11:22:37 CEST 2012

Ja jsem si vybiral "v malem" u Conrada - samozrejme se to moc nevyplaci,
kdyz clovek chce jednu civku a brat timhle zpusobem 5kg taky neni to prave.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jaroslav Buchta
To: HW-news
Sent: Thursday, September 20, 2012 11:16 AM
Subject: Re: Samopájitelný drát

No my jsme kdysi kupovali pravdepodobne to same z Kabla Vrchlabi, mozna o
neco levnejsi jestli to tam jeste delaji... Nejlip se s tim delalo tak, ze
se kus ustrihnul, vytahnul z buzirky a pak se strihaly primerene kousky
buzirky a navlikalo se to - aspon u kratsich spoju. To jde u tohoto take?
(no ale 100m se da brat jako dozivotni zasoba, dobre, ze to ma aspon
Farnell...)