Raspberry - zajimavosti

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Září 20 10:07:33 CEST 2012

Na Android je vhodnejsi (a vykonejsi) HW, napriklad:
http://mini-pc.cz/mk802-ii-android-4-0-ics-allwinner-a10-12ghz-cpu-500mhz-gp
u-17ghz-mini-pc-1gb-ram-4gb-flash-mali-400-hdmi-usb-p10
JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Thursday, September 20, 2012 9:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Raspberry - zajimavosti

No tak ja o tom neuvazuju (aspon ted ten kus co mam) jako o nejakem
technickem zarizeni - libilo by se mi to jako krabicka napojena na TV s
bezdratovou mysi a klabosnici. A napojena na muj domaci server. Na tohle mi
ten Android prijde lepsi zarizenej.

Jinak musim opravdu smeknout - ta portace androidu 4.0 na platformu x86
udelala mezi RC1 a RC2 velkej pokrok. Valna cast aplikaci na Google Play
opravdu funguje i na x86. Navic uz to umi mountovat i externi disky.
Rychlost je skvela. Na netbook je to parada. Musim jen nejak rozjet ten
flash to je pravda.

Radek Vicek