Raspberry - zajimavosti

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 20 09:57:07 CEST 2012

No tak ja o tom neuvazuju (aspon ted ten kus co mam) jako o nejakem
technickem zarizeni - libilo by se mi to jako krabicka napojena na TV s
bezdratovou mysi a klabosnici. A napojena na muj domaci server. Na tohle
mi ten Android prijde lepsi zarizenej.

Jinak musim opravdu smeknout - ta portace androidu 4.0 na platformu x86
udelala mezi RC1 a RC2 velkej pokrok. Valna cast aplikaci na Google Play
opravdu funguje i na x86. Navic uz to umi mountovat i externi disky.
Rychlost je skvela. Na netbook je to parada. Musim jen nejak rozjet ten
flash to je pravda.

Radek Vicek