Opleteni koaxialu...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Září 19 22:01:05 CEST 2012

Mě doproručoval technik od STA konektor před našroubováním naplnit
vazelénou ( bílá průhledná silikonová ) a ještě ve stavu, kdy se vytlačí
přebytek našroubovat na konvertor ( DiSeq atd....)
Nic nemotat páskou kolem, u takového konvertoru , nabo multiswitche na
to není místo.....
Když se špatně namotá samovulkanizační páska, je na problém zaděláno.
Kondenzuje uvnitř voda.
JaKub