cyklocomputer

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 18 13:00:49 CEST 2012

Já osobně jsem měl cca 4 různé bezdrátové cyklocompy. Od nejlevnějších
až po mocel za  2400 kč s měřením nadmořské výšky atd.
V podstatě žádný z nich nefungoval pořádně, krom jednoho, ale zase se
neúměrně vybíjela baterie.
A když byl delší dobu v nečinnosti, trvalo mu cca 10-30 m jízdy, než se
probudil ze spánku.
Další věc, která mi vadila bylo, že jakákoliv RF činnost okolo kola
"zbořila" komunikaci čidla s cyklokompem.
Stačilo klíčování PMR stanice, radioamatérské ručky nebo na kopci (
třeba Ostrý) to nejelo vůbec. ( okolo VF technologie, vysílače , radary )
Takže jsem přešel na spolehlivý drátový systém. Pravda je, že se v
těchto verzích nabízejí pouze obyčejnější cyklokompy.....
JaKub