Čerpadlo do vrtu - 30m + frekvenční měnič

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Září 18 12:44:37 CEST 2012

Zdravím konferenci,

hledám nějaké čerpadlo do vrtu 30m hlubokého, čepadlo má být v tomto
případě 25m pod terénem a voda je cca -10m pod terénem, takže předpokládám,
že nad čerpadlem bude do 20m vody.

Líbí se mi varianta s frekvenčním měničem a malou nádržkou doma. Dále je
podmínkou 1f provoz - je tady vzdušné vedení a jsou časté poruchy fází (i
výpadky - chci aby to šlo napájet i z centrály 3f centrálu kupovat
neplánuji :-) ).

Topenář mi nabízí řešení v ceně cca 30.000 bez DPH (čerpadlo + měnič) což
mi nepřijde nijak málo. Dá se to postavit třeba s měničem, který je v
sousedním vlákně a nějakým tlakovým senzorem levněji? Zkoušel to někdo
zrealizovat?

Představuji si to tak, že když se zapne voda, tlakový senzor zaznamená
pokles a měnič spustí čerpadlo (reguluje otáčky) tak by držel stále
konstantní tlak.

Je to reálné?

Díky.

S pozdravem Jan Půhoný