Elektroinstalace v dome

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Září 17 20:11:55 CEST 2012

Tady ale vubec nejde o to,  jestli najdu/nenajdu rozvadec nebo
najdu/nenajdu poruchu.
Pokud to mam oddelene, tak mi nejaka zavada na spotrebici neodhodi
veskere dalsi veci v dome.
Napriklad lednicka , mrazak atd.
Zvlast kdyz se to stane pred odjezdem na dovolenou je to super.
Plno lidi doma provozuje servery, VIFI AP, napajeni STA v dome ( i pro
ostatni najemniky.... )  atd. proc by to melo zhasnout pokazde, kdyz si
deti hrajou s fenem ve vane? :-)
JaKub