Elektroinstalace v dome

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Září 17 18:59:46 CEST 2012

Problem to neni, kdyz Vam to vyhovuje proc ne. Ale az Vam treba bude
chranic vypadavat treba tim, ze bude svod nekde na nulaku, tak se to pak
mnohem lepe hleda. Tak treba proto. Otazka dnes je proc nedat vice
chranicu nez jeden? Drive se daval jeden protoze to bylo nedostatkove
zbozi od soudruhu z NDR a byly drahe. Dnes uz jsou bezne tak proc ne,
taky nedavate 2 pojistky/jistice jako jsme meli drive.

Martin Hanek