Soucastky na spinane zdroje s vykonem < 2W?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Září 16 17:24:17 CEST 2012

Motivace pro takovéto konstrukce nemusí být jen úspora. Třeba já jsem
potřeboval napájet procesor přes cívku střídavého relé tak aby bylo v
klidu rozepnuté a nedrnčelo. Zároveň to musí dávat napětí i pokud relé
sepne. Zkoušel jsem několik různých zapojení, nejlíp vyšel ten LNK302.
Problém je velký poměr mezi vstupním a výstupním napětím, takže to nejde
spáchat jednoduše ze 2 tranzistorů, pár odporů a zenerky.

Mrazík