Soucastky na spinane zdroje s vykonem < 2W?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Září 16 16:03:59 CEST 2012

Pokud to nemusí být galvanicky odděleno, pak stačí LNK302 + jednoduchá
tlumivka 1mH. Mám to vyzkoušené, není s tím celkem problém, ale klidová
spotřeba 80mW bude asi spíš zbožné přání. Mě to bere 2,5mA z 230V ovšem
měřil jsem to jen běžným multimetrem takže to je při pulsním průběhu
celkem hausnumero. Ale ta tlumivka docela hřeje i v klidu, takže víc jak
100mW to určitě sežere.

Mrazík