VPN na routeru s xxx WRT ? Jaky router?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Září 15 15:00:41 CEST 2012

On Sat, 15 Sep 2012, Petr King wrote:

> Mikrotik je hlavne o tom, ze je to defakto maly ruter s linuxem s kompletni
> moznosti konfigurace... Ukazte mi laika, ktery by si nastavoval VPN, sdilene
> uloziste apod... Navic, vetsina veci se da dohledat na netu, samozrejme ale

No verte ze ne proto ze by to nechteli mit.

> asi ne dotazy typu - jak na mikrotiku nastavim dhcp?

To je mozna ta chyba. Resit manual jako abecedni seznam prikazu neni
uplne to prave.

> nefunguje admin pres web ? Mate treba javu povolenou? Mit rozhasenej, nebo
> defaultne nainstalovanej prohlizec bez pluginu a svalovat to na vyrobce
> routeru je blbost...

No ja nevim proc pro vec jako je vyplnit konfiguraci potrebuji nejake
specialni pluginy. Proc mi na to nestaci prohlizec s kterym muzu
prochazet weby ktere potrebuji, cist postu pres webmaily, pouzivat
elektronicke bankovnictvi, ale nejde s nim nakonfigurovat Mikrotik...