VPN na routeru s xxx WRT ? Jaky router?

Petr King petr.king na atlas.cz
Sobota Září 15 11:13:55 CEST 2012

No nevim, ale predpokladam, ze mikrotik urcite neni system pro laiky :-)
Narovinu, laik ma problem, rozchodit vubec sit ve WXP, natoz nastavit
router... Ten, kdo zvladne nastavit router, ten si koupi asus, tplink
apod, za zlomek ceny mikrotika.

Mikrotik je hlavne o tom, ze je to defakto maly ruter s linuxem s
kompletni moznosti konfigurace... Ukazte mi laika, ktery by si
nastavoval VPN, sdilene uloziste apod... Navic, vetsina veci se da
dohledat na netu, samozrejme ale asi ne dotazy typu - jak na mikrotiku
nastavim dhcp?

Ja jsem pred casem stahoval software primo od nich ze stranek... a to,
ze nefunguje admin pres web ? Mate treba javu povolenou? Mit rozhasenej,
nebo defaultne nainstalovanej prohlizec bez pluginu a svalovat to na
vyrobce routeru je blbost...

P.