Asus EEE 901 - problem s dobijenim

Pátek Září 14 22:20:13 CEST 2012

Me prekvapila jedna vec nedavno... (krome prohibice ale bydlime u hranic
tak asi Kalousek prijde nejen o dan z chlastu ;-) )
U NB TM7730, cili stredni trida, odesla original baterka po roce skoro
presne (rychla smrt, behem tydne vydrz z 2h na 10 min...) Ta nejlevnejsi
noname baterka na trhu za cca 1200Kc tam drzi momentalne 20 mesicu ve
stejnem rezimu bez pozorovatelne zmeny kapacity, to musi byt zamer...