Asus EEE 901 - problem s dobijenim

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 14 21:37:18 CEST 2012

Vzhledem k tomu, že se to stalo skokově (i když dost možná při vybití do
mrtva), tak bych celkem věřil tomu, že nějaký článek to vzdal "doopravdy".

Jinak o těch dalších bateriích na DX vím, já ale koukal právě po těch
standardních a jako na potvoru tahle mi unikla (DX vyhledávání mi jí při
mých dotazech nenabídlo). Na eBay jsou také, ale za horší cenu (o ceně v CZ
ani nemluvě), zajímavé by byly baterky s větší kapacitou, ale preferuju
menší rozměry a to vyhoví jen ta klasická.

Jinak v BIOSu jako na potvoru není o kalibraci baterky ani čárka (přestože
třeba u stejně starého "velkého" NB ASUS kalibrace je).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 14, 2012 8:55 PM
Subject: Re: Asus EEE 901 - problem s dobijenim

Ještě dodávám (možná to z mého textu jasně nevyplynulo), že potíž vůbec
nemusí být s článkem a jeho fyzickým stavem, ale s tím, co si o tom
"myslí" ten slavnej battery management.

Vcelku běžně používám LiIon články z vyřazených akupacků z notebooků
(pro sebe, ne pro zákazníky). Nic jim není, mívají jen trochu sníženou
kapacitu, jen Ynteligence b. m. je jaksi znemožnila dál používat k
původnímu účelu...

---
Jirka