Re[2]: OT: lepení silikonu

glajcpavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Září 14 12:16:05 CEST 2012

Pěkně shrnuto...
snad bych jen doplnil, že silikon pokud je potopen v nitroředidle(C6000) tak do pěti minut hadička téměř zdvojnásobí průměr. Je to vratný jev, teflon to neudělá. Pokud proženete silikon plamenem, lze to běžně dýchat. při teflonu se ani nenadechnete a pokud ano tak si to budete dlouho pamatovat. Pokud nataženou silikonovou hadičku lehce naříznete ihned se přetrhne, teflon tohle neudělá, pokud se vám ho vůbec podaří natáhnout. Tažnost silikonu je určitě víc jak 200%.
Pavel Glajc