Zasuvky v aute aneb kdyz je ten patek....

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Září 13 03:44:33 CEST 2012

Kolík na zásuvce menice je spojen s kostrou auta, alespon u 2 ruznych měničů od APC , co jsem v poslednich 12 letech měl, jenze ty mely italskou zásuvku - tedy bezne se do nej dala zasunout jen ceska 2 vidlice bez koliku a tedy to ničemu nevadilo...

nevim jestli to dotyční v diskusím tuší ale ve dveřích auta bezne stříkačky voda za jízdy, je otazkou jak to tam dobastlila... Mě prijde divne k cemu to tam dá a zrovna do dveri? Fakt je že jinou rovnou a opracovatelnou plochu v aute moc Nenajdete :-))

Odesláno z iPadu