Zasuvky v aute aneb kdyz je ten patek....

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Září 1 10:53:22 CEST 2012

On Sat, 1 Sep 2012, Zdenek wrote:

> Četl jsem tu diskusi, kde nějaký asi revizák upozorňuje na nebezpečnost a
> někdo mu oponuje, že je to bezpečné tím, že těch 230 V není spojených s
> kostrou.
> Opravdu se v tomto případě nechává výstup z měniče plovoucí?
> Co potom kolík na zásuvce?

No tot otazka. Na generatoru jsou taky zasuvky s kolikem - predpokladam ze
je pripojen na kostru generatoru takze bych ty "autozasuvky" asi resil
podobne - kolik na kostru auta.

Co se tyce menice - zalezi jake jsou ale nektere mohou mit problem kdyz
se spoji vystup s napajecim vstupem - zalezi jak je udelana ta vystupni
spinaci cast. Tam pak nic jineho nez plavaci nula a faze nezbyva.