Novy(?) rychly binarni citac pro pomala FPGA (bez carry, jakoActel) -- prosba o kritiku

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Září 12 10:10:38 CEST 2012

ano, to je jasne, ale ako som vravel ten najnizsi a najrychlejsi bit ma
spatnu vazbu len sam zo seba. Takze pokial pocita binarne do maxima
(resp. akykolvek parny pocet stavov) tak tam nie je potrebna ziadna
sirokorozchodna kombinatoricka logika a vsetko je implementovane v
jednom slice. Vyssie rady to samozrejme stale potrebuju, ale tam uz nie
je rychlost az taka kriticka.
No nic, chcelo by to konkretnu prakticku realizaciu aby si clovek
uvedomil vsetky drobne zakernosti, takto od stola mi zrejme unikaju
drobne detaily.
b.