Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Neděle Září 9 07:54:34 CEST 2012

Zdravím,

Já jsem kdysi začal na RedHat. V té době byly nestabilní Win95. Pak nějak
přišly XP,

a s koupí NB včetně nainstalovaných legálních WIN XP jsem je používal a
žádný linux jsem neinstaloval.

Pak se nějak objevilo Ubuntu a to mě docela vyhovuje, tak ho už docela
dlouho používám současně s WIN XP.

(win jen kvůli několika aplikacím, nějak nevidím důvod používat wine, když
ty win stejně mám)

Pak mám netbook s WIN7 start edition a k těm jsem dal Ubuntu vyloženě ze
zoufalství, protože mi na WIN7

nechodí starý HW (Umax astra 2000U, čtečka karet do Olympus Camedia 2020,
některé flasky, Creative USB zvukovka).

Nechodí (jsou nestabilní) staré dosové programy.

Navíc ten netbook nepoužívám jen já, tak ty jedouživatelské WIN7 jsou taky
celkem nepraktické.

V Ubuntu taky narážím na problémy, ale buď mi google najde řešení nebo
použiju win. A platí to i naopak.

Honza