Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Září 8 23:42:21 CEST 2012

Dobrý den,

Já jsem na tom nějak podobně. S Linuxem si hraju asi 12 let. Měl jsem ho
nainstalovaný na několika počítačích doma, na Wrapu, Edimaxu BR-6104KP,
atd... Dokonce jsem ho měl i několik let na počítači, který používám
jako hlavní. Teď to skončilo tak, že ho mám jenom na domácím serveru,
kde běží úložiště, web, smtp, ftp, VPN, pošta a funguje jako TV rekordér
(Atom 1,6GHz). Tam bych ho asi za windows nevyměnil. Ale na počítači, u
kterého sedím mám Win7. Sice tam mám Linux na druhém disku také, ale
jenom kvůli tomu, že když se rozhodnu něco nainstalovat do serveru, tak
si to vyzkouším nejdříve na tom druhém počítači, a když zjistím, že je
to funkční a bezproblémové, tak teprve potom to ninstaluju na server.
Ale většinu času pracuju ve Win :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip