Terminal Bray se kouse

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Sobota Září 8 23:15:03 CEST 2012

> Ktora verzia? Ja som nic take este nezazil. Ako ho pustate? Nemate v nom pustene nejake skriptovanie?

Ted se divam, ze na siti v praci je historicka verze 20060920B. Pokud ho
pustim dvakrat na jednom pocitaci, napise mi:
"Remote Server Error. Port 23 in use."

Zkusil jsem stahnout aktualni verzi (20111230B - vlastne jsem si myslel,
ze se ten soft uz nevyviji, pred rokem dvema nesel na netu najit) a tam
je už v okne "remote" vypinac remote serveru a defaultne to je vypnute.
Take nevyskakuje zadne varovani firewallu.

> Nerozumiem - za behu nema dovod ist na (sietovy) disk predsa...

Ja bych tomu taky rad rozumel:)

> Ktora verzia? Ja s nim bezne chodim na moj oblubeny COM88, rata sa to ako nad cca 10? :-)

Ted jsem zkusil tu aktualni verzi a na COM115 se dostanu, tak nevim,
jestli jde o zalezitost nasich konkretnich pocitacu nebo te starsi
verze. V pondeli jeste vyzkousim.

Hezky den,
Ivo