Terminal Bray se kouse

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Září 8 23:04:48 CEST 2012

On Sat, 08 Sep 2012 21:58:55 +0200
Ivo Strasil <istrasil at centrum.cz> wrote:

> Bray si otevira port TCP/23 pro nejakou moznost vzdaleneho pristupu.
> Kolega to myslim i nejak pouzival. Pokud si pustim Bray vice nez jednou,
> nadava, ze je ten port uz otevreny.

Ktora verzia? Ja som nic take este nezazil. Ako ho pustate? Nemate v nom pustene nejake skriptovanie?

> S Brayem mam u nas tyto problemy:
> - strasne pomalu nabiha ze sitovych disku na Win7 a pri behu z nich se
> seka, lokalne to je OK,

Nerozumiem - za behu nema dovod ist na (sietovy) disk predsa...

> - nedostanu se na porty nad cca. COM10.

Ktora verzia? Ja s nim bezne chodim na moj oblubeny COM88, rata sa to ako nad cca 10? :-)

> Nemate nejaky tip na lepsi terminal? Hercules je fajn, ale chybi mu
> oproti Brayovi hodne funkci a docela nestiha rychlejsi prijem dat.

Bray vzdy mal a zrejme aj ma rozne drobne a vacsie muchy. On je uplne uzasny na zakladne ladenie a podobne prace, ale na prenos dat ako taky sa moc nehodi. Na prijem dat je najlepsi realterm, ktory sa pocas logovania nezdrziava vypisom na obrazovku, takze zvladne logovanie maximalnymi rychlostami bez seknutia. Ten ma tiez vela prijemnych vlastnosti a tiez vela zvlastnosti a aj trebars fatalny bug ked sa vo vysielanom binarnom subore nachadza znak 0x1a tak ho zhltne (ale je to dokumentovane, takze to nie je bug ale feature :-) ), proste si treba aj nan zvyknut... Do tretice teraterm, ten je taky dost konzervativny terminal, ovladanie nie je bohvieake, ale zato sa mi zda ako najviac stabilny z tejto trojice.

wek