Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 7 15:12:17 CEST 2012

Tak vtipny je napriklad Kicad (at je to trochu z oboru) na *buntu - v
repository samozrejme je, ale nejaka extremne prehistoricka verze,
nainstalovat novou sice neni zadne velke peklo, ale uz to neni na jedno
kliknuti. Diky tomu jsem si dlouho myslel, ze mam aktualni linuxovou verzi a
ze proste vyvoj usnul, kdyz ve win je pouzitelnej a celkem chytrej :)

Samozrejme to neni problem linuxu, ale spravce toho repository, ovsem
uzivatele tak dalece nezajima PROC to nefunguje, ale ZE to nefunguje... Nez
tohle, tak by bylo rozumnejsi tam tu aplikaci nemit vubec.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 07, 2012 3:03 PM
Subject: Re: Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jste FAKT ÚPLNĚ MIMO.

Jak instaluju (předpokladem samozřejmě jsou v systému definované
repozitáře)?

Najdu jméno nebo funkci programu, zakliknu (zatrhnu) a vše ostatní řeší
systém sám. Včetně někdejšího "dependency hell".

Tedy neřeší se vůbec nic, max. to, ve kterém repozitáři program je (když
není v těch, co jsou v systému). K tomu slouží vyhledávání a následné
klikací zavedení či instalace.

Píšu konkrétně o openSUSE. Samozřejmě nemám na mysli aplikace, které
jsou zcela okrajové a nikdy jsem je nepotřeboval. Těch pár windows-only
věcí spouštím ve Wine (např. účetnictví).

Chlape, nekecejte o něčem, co jste (možná) viděl z rychlíku. Já ten
systém denně používám několik let, ne pro zábavu a nevracel bych se.

---
Jirka