Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 7 15:03:24 CEST 2012

Jste FAKT ÚPLNĚ MIMO.

Jak instaluju (předpokladem samozřejmě jsou v systému definované
repozitáře)?

Najdu jméno nebo funkci programu, zakliknu (zatrhnu) a vše ostatní řeší
systém sám. Včetně někdejšího "dependency hell".

Tedy neřeší se vůbec nic, max. to, ve kterém repozitáři program je (když
není v těch, co jsou v systému). K tomu slouží vyhledávání a následné
klikací zavedení či instalace.

Píšu konkrétně o openSUSE. Samozřejmě nemám na mysli aplikace, které
jsou zcela okrajové a nikdy jsem je nepotřeboval. Těch pár windows-only
věcí spouštím ve Wine (např. účetnictví).

Chlape, nekecejte o něčem, co jste (možná) viděl z rychlíku. Já ten
systém denně používám několik let, ne pro zábavu a nevracel bych se.

---
Jirka