Test svietidiel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Září 7 13:51:45 CEST 2012

Rar archiv vie rozbalit aj TotalCommander.

Komprimacia rarom dava ovela lepsie vysledky v porovnani so zipom, ked
sa packuje viac suborov s podobnou strukturou, typicky textove logy z
jedneho zariadenia. Zip komprimuje kazdy subor osobitne bez
vyhladavania spolocnych podobnosti medzi subormi; kym Rar podobnosti
vyhladava aj medzi subormi. Nepolemizujem o cene a potrebnosti
vyssieho stupna kompresie v dnesnej dobe, len to uvadzam jednu
uzitocnu stranku, ked ste to nacali :-)

miro