Re: Prosba - monostabilni obvod s MCU (VYRESENO)

Středa Září 5 09:42:25 CEST 2012

Ja jsem kdysi zkousel neco delat s UCB PIC - u nas to prodavala firme MiTe.
Programovalo se to v BASICu (resp. v jazyce co se tomu veeelmi podobal).
A tehdy bych docela uvital, kdyby k tomu byly nejake IO moduly, treba releove obvody,
opticke vstupy apod, aby se to dalo jen propojit, naprogramovat a nic vic nebylo potreba.