Prosba - monostabilni obvod s MCU (VYRESENO)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Září 3 18:57:43 CEST 2012

Dobry den,

2012/9/3 Jirka <zaloha na volny.cz>:

> JINÝMI SLOVY: PŮLHODINOVÝ ČASOVAČ V PODOBĚ JEDINÉHO POUZDRA SO-8, BEZ
> JAKÉKOLIV DALŠÍ SOUČÁSTKY (nepočítám-li blokovací kondenzátor na napájení).
> To vůbec není špatné...
>
> ---
> Jirka

Pockajte az sa vam z polhodiny stane 35minut ci viac alebo menej... To
potom budete riesit nahodne resetovanie alebo preklapanie a
zakmitavanie vystupnych pinov, ci ine radosti modernych polovodicov.
Oni zdaleka ani vsetky radosti z polovodicov na skole nespominaju a
neucia... Este budete rad spominat na dobru 555... Aj ked aj tento
trivialny analogovo-digitalny obvod ma svoje.

A.

p.s.: Toto varovanie si vytlacte velkymi pismenami, dajte si ho na
stenu nad pracovnym stolom a aspon raz denne si ho precitajte.