Obvod pro nabijeni jednoho LiION/LiPOL clanku

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Září 5 07:34:05 CEST 2012

MCP73831, co vyzera byt na podobny, ale jednoduchsi obvod, pouzivam
casto v hobby projektoch. Trvalo pripojeny k LiIon, jednym odporom sa
nastavuje nabijaci prud. Este som nejako nemal potrebu sledovat
teplotu, mozno to nie je korektne, neviem.

Mate pravdu, Microchip sa obcas pochlapi a okrem dobrych analogovych a
mixed signal obvodov robi aj celkom dobre mikrokontrolery ;-)

J.