Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataa PCB...

Pondělí Září 3 06:01:05 CEST 2012

Stalo se mi neco velmi podobneho ;-) A mam dojem, ze to bylo nejen kvuli
znesveceni ale hlavne to bylo celkem nedostatkove zbozi jednu dobu...
Zas ale bylo v te dobe myslim dost lokomotiv na trhu ;-)