Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataa PCB...

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Září 2 23:05:23 CEST 2012

To sa vtedy volalo koliky (troj, pat) a zdierky :-)

Este mam jednu prihodu z tych cias, mal som uz po 18-tke, ale nemal som
so sebou obciansky (kto by ho vtedy v takom veku cez biely den so sebou
nosil). Otec ma poslal kupit farbu Plumbinol, mozno si niekto spomenie -
vyborna odolna farba na plechove strechy a podobne. Neviem, ci ma pamat
neklame, ale tak si pamatam, ze obsahovala 25% olova. Predavac vo
farby-lakoch v centre mesta na mna, ze to je jedovate a moze to predat
len dospelym. reku, 18 som mal. "daj obciansky". nemal som, nepredal
mi... by ma zaujimalo, na co nekale by bola taka farba zneuzitelna
mladeznikmi. ja som sa ho na to vtedy takto nejako aj opytal, ale
vynadal mi ze som drzy a ked nedonesiem obciansky, sa so mnou bavit
nebude. nuz... zasiel som na susedne sidlisko a tam mi Plumbinol predali.

miro