FOTO: nazor na sedy filtr Hama

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 31 21:13:19 CET 2012

No, napsal jste přesně to, co jsem nechtěl, i když máte pravdu ;-)

Nicméně že to "nějak" jde, to nakonec potvrzujete v posledním odstavci.

Čili koupím ty z DX a za příslušné peníze mi ani nebude líto, kdyby byly
úplně k ničemu (jakože na pokusy jistě stačit budou).

Přesto se zeptám znovu, protože na původní dotaz nikdo nereagoval:
kdybych šel cestou pevných filtrů místo variabilního, budou pro běžné
použití vyhovovat ty ND2 a ND8?

---
Jirka