FOTO: nazor na sedy filtr Hama

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Říjen 31 14:17:34 CET 2012

Tak ono asi zalezi na jakej objektiv to primarne prijde...

Pokud dotycny ma nejaky setak a v dohledne dobe neplanuje prejit na neco
lepsiho tak nema cenu to cenou za filtr prehanet.

Navic sedej filtr (pokud neni clovek vyslovene fanda na potucky) pouzije
jednou za cas. Navic kdyz je treba prodlouzit expozici tak si clovek
pomuze treba polarizakem, kterej je mnohem pouzitelnejsi a uzitecnejsi.
U toho se ovsem vyplati si priplatit a i tak jeste vybirat. Polarizak
mam Marumi a moc s nim spokojenej nejsem.

Me za ten v tom odkazu stejne prijde ta cena silena...

Mam par filtru z DX a nevahal bych ho tam koupit:

http://dx.com/p/neutral-density-nd2-camera-lens-filter-67mm-23322

za sedm a pul americkejch bude stejne dobrej jako ta Hama

Radek Vicek