[OT] Doporuceni kompresoru

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Říjen 31 01:33:19 CET 2012

On 31. 10. 2012 0:34, Petr Labaj wrote:
> Hystereze 1 bar je teda docela dost.
> Ty presnejsi redukcaky jsou ale desne drahe, cena je skoro srovnatelna
> s kompresorem. Takze to az kdyz to jinak nepujde.

No neviem, ale myslim, ze ten regulator tlaku s hystereziou 1 bar je na
to, aby udrziaval tlak v nadrzi v nejakom rozsahu a zapinal/vypinal
kompresor. A redukcny ventil reguluje tlak vychadzajuci z tej nadrze s
presnostou par percent. Proste su to dve veci, podla popisu na tom vami
zvolenom kompresore budu obidve. To s tym cervenym tocitkom a bez drotov
bude redukcny ventil, a ten regulator tlaku bude vec rovno na vzdusniku
alebo schovana a pripojena k vzdusniku trubkou/hadickou a vedu k nej droty .

> Jinak me napadlo tam dat elektronicky meric sekundarniho tlaku (stejne
> ted nejaky shanim pro mereni tlaku v topeni, tak vezmu rovnou dva).
> Na zaklade toho tlaku by MCU upravil delku pulzu pro dispenser.
> Tohle by mohlo byt docela trivialni, a pak by vetsi hystereze nevadila.

Fakt zacinate zbytocne komplikovat jednoduchu vec.