MCP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Říjen 30 21:58:26 CET 2012

On 30. 10. 2012 21:30, Pavel Kutina wrote:

> A druha vec tedy je, kde nebo jak v CCS nastavim hodiny procesoru?
> Tohle "studio" je mi zatim takove neprilis sympaticke a
> nesrozumitelne, takze je evidentni, ze delam neco spatne, 430 zjevne
> nejede na plny vykon a predpokladam, ze bych to mohl zmenit nekde v
> nejake kofiguraci projektu, ale at hledam, jak hledam, nedari se.

CCS nepoznam, ale asi nijako. MSP430 nema konfiguracne bity. Po resete
nabehne na bezpecnej frekvencii ~1MHz  z interneho oscilatora,
konfiguraciu hodin je treba zmenit v programe zapisom vhodnych hodnot do
spravnych registrov.

-m-