OT - Reklamace Ceska posta

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Říjen 30 17:21:08 CET 2012

A co vam na tom neni jasne? Podivejte jak vypada statni pokladna. Tak
zapremejslejte kam asi veskere zisky CP jdou. Proto stat vsechno naklada
na CP - vsechno se mu zase vrati nebo se to vrati "nekomu" spratelenemu.

Muzu Vas ujistit, ze platy se u CP nezvedaly ani nepamatuju. Krome
nejake valorizace 3%.

Skoda mluvit...a zbytecne se rozcilovat.