OT - Reklamace Ceska posta

jevem jevem na email.cz
Úterý Říjen 30 17:10:23 CET 2012

Mno mně nejde na rozum to, že když zdražili, navíc vědí, že mají více zásilek a budou mít zase více zásilek (Vánoce se blíží), že si konečně neuvědomí, že ty prachy co mají navíc by měli nelejt do většího počtu doručovatelů. Zatím to vypadá přesně naopak. Čím víc zásilek, tím méně doručovatelů.
Dokonce to co fungovalo ještě v září, tak přestalo fungovat úplně, takovej balík do ruky - doručení druhý den, to už nehrozí vůbec.
Jirka
  ----- Original Message -----
  From: Petr King
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, October 30, 2012 1:25 PM
  Subject: Re: OT - Reklamace Ceska posta

  Me se tento rok asi 10x stalo, ze mi neprisla dobirkova castka... vzdy po reklamaci mi ji pripsali na ucet.
  Jasne, slozenka se muze ztratit a pak nevedi, kam to poslat... ALE, posilam baliky asi 10 let a letos se mi toto stalo poprve a hned tolikrat...

  Asi je na te poste vazne cim dal vetsi binec :-) Hlavne si myslim, ze jim rapidne narusta frmol s tim, jak si vice a vice lidi objednava pres internet... Ty fronty u prepazek jsou 3x delsi, nez pred peti lety, kdezto pocet prepazek, lidi a pocet pobocek stale stejny... Jestli to takhle pujde dale, zblazni se tam z toho :-)

  P.