OT Aby to porad nebylo jen o CP

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 30 11:23:31 CET 2012

No mozne to je, ale ted mi rekni jak by se to resilo, kdyby to prislo
nejak poskozene.
Kdyz to daji nejake stare babce tak jim podepise cokoliv. A nemusi to
byt jen babka - sousedovi muze byt jedno jak ten balik vypada.
Ted jsou moznosti, ze to upadlo DPDcku a nebo take to mohlo upadnout
sousedovi.

Co kdyz si to odmitnu od souseda prevzit, protoze balik je poskozen a
budu trvat na doruceni DPDckem - zaplatil jsem si dopravu aby to
dorucili me a ne sousedovi a abys se s nim hadal, ze to prevzal rozbite.

No rekl bych, ze se pohybujou dost na tenkem lede...

Radek Vicek