OT Aby to porad nebylo jen o CP

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Říjen 30 11:14:43 CET 2012

Původní zpráva ze dne 30.10.2012 od RV:

> Dnes v 7:00 jsem volal na DPD jak je mozne, ze mi dorucili balik,
> kdyz jsem nebyl doma. Pani slibila, ze to zjisti a zavolaji mi v cem
> je problem. Nikdo nevola, tak v 10h pisu mail. Zrejme podle hesla
> zadna odpoved je take odpoved.

Tak to dali nějakému sousedovi. Nejlépe se spojit s kurýrem a on ti
řekne, kam to dal. Možná až přijdeš domů, budeš mít ve schránce
lístek, komu to dali.

Vzpomínám si, jak jednou kurýr DHL (a to tehdy ještě byla hyper super
služba, kdy kurýři chodili v kvádrech a klaněli se, ne jako dnes, kdy
DHL je na úrovni PPL a jsou v pohodě na klienta drzí) dal moji zásilku
sousedce, kterou jsem ani pořádně neznal. Ta zásilka byla velká bedna
a měla hodnotu několik tisíc dolarů (a tehdy byl dolar ještě daleko
dražší než dnes) :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601