Knight Rider realitou

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Říjen 30 09:04:23 CET 2012

jde bez tempomatu zajet usporneji, avsak za cenu neplynulosti jizdy a paleni mozkoveho sadla. A clovek co tomu moc nerozumi (prevazna vetsina soferu na silnici) to v prumeru usporneji stejne  nezajede :-) proto jsem puvodne psal, ze jsou to (nebezpecni) jezdci economy run (kteri brzdy skoro nepouzivaji a plynulosti provozu 2x nepomuzou), par takovych co brzdilo motorem za kazdou cenu a pak meli vykvedlanou prevodovku a vyrezle kotouce uz tady bylo :-)

Odesláno z iPadu