Knight Rider realitou

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Říjen 19 20:29:56 CEST 2012

Ano, to přesně odpovídá. PHA-PN je řekněme 80 km. Jedete-li na nohu řekněme průměrnou 110 km rychlostí, pojedete to cca 43 minut. Teď odečtěte těch 5 minut, o kterých jste psal, a vypočtěte si , jakou průměrnou rychlostí jede tempomat. Vyjde Vám v tomto příkladu cca 124km/h. Nastavte si příště tempomat tak, aby jel průměrnou rychlostí 110 km/h, jako to jedete na nohu a věřte, že bude mít tak o dvě decky nižší spotřebu než Vaše noha.

Jakub Šerých