Knight Rider realitou

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Říjen 30 08:54:47 CET 2012

Ono snad Sti nema Abs? :-) to video je pekne, imho jde o 4 minutovy sestrih toho co se povedlo z vic jak hodinoveho nataceni a to auto neni seriove ale rekl bych dost upravene.

Navic ja jsem psal na bezne silnici, pri beznem provozu, pokud chcete jezdit na hrane, tak pochopitelne ty bezpecnostni prvky omezuji, protoze se vas maji za cil na tu hranu ani nepusit, takze srovnavate opravdu nesouvisejici veci.

Vypnout abs jde asi na kazde fabii octavii ak si to kazdy muze treba vyzkouset :-)

Odesláno z iPadu