<html><head></head><body bgcolor="#FFFFFF"><div>Ono snad Sti nema Abs? :-) to video je pekne, imho jde o 4 minutovy sestrih toho co se povedlo z vic jak hodinoveho nataceni a to auto neni seriove ale rekl bych dost upravene.</div><div><br></div><div>Navic ja jsem psal <b><u>na bezne silnici, pri beznem provozu</u></b>, pokud chcete jezdit na hrane, tak pochopitelne ty bezpecnostni prvky omezuji, protoze se vas maji za cil na tu hranu ani nepusit, takze srovnavate opravdu nesouvisejici veci.</div><div><br></div><div>Vypnout abs jde asi na kazde fabii octavii ak si to kazdy muze treba vyzkouset :-)</div><div><br></div><div><br><br>Odesláno z iPadu</div><div><br>19. 10. 2012 v 17:19, Kuba Jan &lt;<a href="mailto:honza.kuba@gmail.com">honza.kuba@gmail.com</a>&gt;:<br><br></div><div></div><blockquote type="cite"><div><span>Hm... tedy jezdci rallye , piloti F1 jsou teoretici? Tam se ABS, ESP &nbsp;atd. nepoužívá u F1 je to dokonce zakázané ( obecně dynamická distribuce brzdné a hnací síly &nbsp;- je jedno jaké zkratky se používají ).</span><br><span>Pro sportovní jezdce je to ničemu, řízený smyk a brzdění využívají, potřebují auto ovládat sami tak jak potřebují, ne aby jim někdo</span><br><span>do řízení ( brzdění ) kecal a dělal to za ně.</span><br><span>Viz třeba tady, nevim, co by si ten maník co to kočíruje počal s ABS, ESP, ESR......:</span><br><span><a href="http://www.youtube.com/watch?v=JwzWc8UV_-M">http://www.youtube.com/watch?v=JwzWc8UV_-M</a></span><br><span></span><br><span>V amatérské praxi je situace podobná, pokud chcete mít auto plně pod kontrolou , ty podpůrné systémy prostě překážejí.</span><br><span>Důležité je to ale umět &nbsp;a mít hoodně zkušeností. Ty na poli nebo zasněženém parkovišti opravdu nezískáte.</span><br><span></span><br><span>Souhlasím ale, že pro &nbsp;běžné spotřební šoféry &nbsp;jsou veškeré asistenční systémy v autě jednoznačně přínosem.</span><br><span>Také se k nim řadím a potvrzuji, že na suchém asfaltu ABS prodlužuje brzdnou dráhu.</span><br><span>JaKub</span><br><span></span><br><span>Dne 19.10.2012 16:45, Na napsal(a):</span><br><blockquote type="cite"><span>Co tri roky to trenuju na parkovisti velkem odstavnem kdyz nasezi a namrze, anebo jednou na poli na ledu kdyz se zadari, to ma i 4kolka s esp co delat :-) ovladat auto ve smyku bez esp na bezne silnici umi leda tak teoretik a chuck norris</span><br></blockquote><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote><blockquote type="cite"><span>Odesláno z iPadu</span><br></blockquote><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote><blockquote type="cite"><span>19. 10. 2012 v 11:57, Šerých Jakub &lt;<a href="mailto:Serych@panska.cz">Serych@panska.cz</a>&gt;:</span><br></blockquote><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>Jednoduse receno, zajdete si na skolu smyku. :-))) Tam cloveku hodne rychle jaksi dojdou silacke reci o tom, jak zrovna on auto zvlada.</span><br></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>Stoji to fakt za to, protoze se ho tam nauci v blbych situacich alespon trochu ovladat. Samozrejme idealni by bylo tak jednou za tri roky si skolu smyku zopakovat, protoze je to jen o treningu, a kdyz to clovek (nejsa ridic zavodnik) bezne nepouziva, zapomina.</span><br></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>Jakub Serych</span><br></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>-----Original Message-----</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>From: <a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>Behalf Of Jaroslav Lukesh</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>Sent: Friday, October 19, 2012 11:45 AM</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>To: HW-news</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>Subject: Re: Knight Rider realitou</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>aby zatočilo auto na ledě, musíte zatáhnout ruční brzdu (zadní kola), ale</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>reakci si napřed někde vyzkoušejte, napřed nic a pak je to hned.</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>pokud zatočíte a jede to na sněhu rovně, sundejte nohu z plynu a pozor -</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>zatočí to fakt hodně rychle (podle vrstvy a mokrosti sněhu, když je těžký, je</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>to úplné překvápko)</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>pokud zatočíte na asfaltu a myslíte že to neprojede, přidejte plyn, ale bacha</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>na opačný smyk, jak ho dostanete, pod plynem škubnout volantem a kola na</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>opačnou stranu ven ze zatáčky, škubne to hodně s krkem, tak se na to</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>připravte.</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>pokud zatočíte na ledu a jede to rovně, musíte zkusit co zabere - brždění</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>motorem v nízkých otáčkách, spojka, lehce přidat, hodně přidat, popř.</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>zkombinovat s ruční brzdou (zadní). Záleží na tloušťce ledu a popř. co je pod</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>ním. Když je tlustý a hladký, tak zabere spojka a ruční brzda. Tu ruční brzdu</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>můžete nechat zatáhnutou při tom zkoušení co zabere, ale jak to zabere,</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>hned povolit.</span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span></span><br></blockquote></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>_______________________________________________</span><br></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span>HW-list mailing list &nbsp;- &nbsp;sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a></span><br></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a></span><br></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><blockquote type="cite"><span><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></span><br></blockquote></blockquote><blockquote type="cite"><span>_______________________________________________</span><br></blockquote><blockquote type="cite"><span>HW-list mailing list &nbsp;- &nbsp;sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a></span><br></blockquote><blockquote type="cite"><span><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a></span><br></blockquote><blockquote type="cite"><span><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></span><br></blockquote><span></span><br><span>_______________________________________________</span><br><span>HW-list mailing list &nbsp;- &nbsp;sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a></span><br><span><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a></span><br><span><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></span><br></div></blockquote></body></html>