Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Říjen 28 22:52:22 CET 2012

On 28. 10. 2012 22:28, Petr Labaj wrote:
> [...]
> rika "samopajitelne" draty). Mam nekolik ruznych prumeru. Pripadne smaltovane draty
> ze spalenych traf atd. Drat se da samozrejme v mezicase i nechat vevnitr.
>
> Pokud ty pneumaticke konektory funguji tak jak pisete, tak je to proste "znacka ideal" !
> Pak je to super konstrukcni prvek. Nadhera, a jeste i ta skvela cena. Delaji v tomto
> provedeni i ruzne spojky, rozbocky atd., ty jsou vesmes cele plastove a velmi levne.
>
> A privodni hadicka z toho pripojovaciho setu na strikacku dokonce sedi na ten ventil,
> tj. je to vnejsi prumer 6mm? To zni az podezrele moc dobre.

Dufam, ze sedi. Ta vec, ktoru mam, ma 6mm hadicku a strka sa do takehoto
konektoru (akurat je to typ na velky priemer piestu), takze nejako
implicitne som predpokladal, ze to tak bude aj tam. Presne tento
odkazovany typ mam na ceste, ked to dorazi, mozem dat vediet.

Ked som zistil, ako je to cele naozaj jednoduche, sam som bol
prekvapeny.  Ono zvnutra to vyzera takto:
http://static.bastl.sk/rozne/IMG_2378.JPG (7M). Po vyhodeni redukcneho
ventilu, manometra a Venturiho trubice ostane v podstate len ten
trojcestny ventil. Planujem - okrem vymeny elektroniky - pridat este
jeden ventil na riadenie privodu vzduchu do Venturiho trubice - tym
umoznim kratkodobe vytvorenie podtlaku (teraz je to tak, ze to vytvara
podtlak vo Venturiho trubici stale, co moj maly kompresor neutiahne a
okrem toho to strasne syci), a s prislusnym FW v novej elektronike  sa
to bude dat vyuzit aj ako vakuova pinzeta.

-m-