poskozena MBR nebo FAT ?

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Neděle Říjen 28 11:12:26 CET 2012

Kristalova koule neni k dispozici, jinak bych problem vykoukal sam.
Nenapise to vubec nic, probehne ten uvodni init z Biosu, smazne se obrazovka
a zustane pouze blikajici kurzor.
Vzal jsem CD Ubuntu, v biosu prehodil prvni boot z CD a najel Ubuntu z CD,
kouknu na disk C a tam jsou podle me vsechny soubory co tam maj byt,
autoexec, io.sys, msdos.sys, config.sys, boot.ini, bootfont . I adresar
windows tam je.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 28, 2012 9:32 AM
Subject: Re: poskozena MBR nebo FAT ?

Zapomněl jste nám sem poslat křišťálovou kouli.

JAK nenabootuje? Co to píše? Pár měsíců zpět tu proběhla poměrně
vyčerpávající diskuze na toto téma.

Mě se stává u IBM totéž, stačí nabootovat linux z CD a nainstalovat ho do
jiné partišny na tomtéž disku (nic jiného mi totiž nezabralo). Nebádám proč,
je to rychlé a zabralo mi to už 2x. Linux mám Mageia 1 Gnome live.