Bankove prevody SK-CZ Was: Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Čtvrtek Říjen 25 11:51:05 CEST 2012

To je právě na dané CZ firmě jestli chce mít zákazníky i na Slovensku,
tak by si měla v zájmu svých slovenských zákazníků zřídit takový účet,
aby jim při převodech nevznikali takovéto zbytečné náklady. Já jsem si
kvůli tomu zřídil učet u Fio banky, kde mám ke svému číslu účtu dva kódy
banky, jeden český a druhý slovenský. Slovenský zákazník tedy pošle
peníze na můj český účet s SK kódem a je to jakoby to byl převod SK->SK.
On ani já nezaplatí žádný poplatek navíc a je jedno jakou má banku.

Tomáš